BEAUTY

Marieke Hagesteijn

Marieke vertelt over de make-up lijn van Anna Nooshin

Blogger Marieke is verslingerd aan Westfield Mall of the Netherlands. Ook omdat ze hier de pop-up store NOOSH heeft ondekt van influencer Anna Nooshin. 'Ik vind Westfield echt geweldig: de luxe, de veelzijdigheid, het all-in concept, ik blijf me erover verwonderen. En bovenal: prettig aan te rijden en gratis parkeren! Indertijd hebben wij een keer een private rondleiding gekregen door dit winkelcentrum, waarbij ik me ook heb verwonderd over de make-up-winkel NOOSH.'

'Dus: Beauty en fashion lovers opgelet! Anna Nooshin heeft haar eerste NOOSH pop-up store gedurende 2 weken in Westfield Mall Netherlands te Leidschendam. De mogelijkheid om make-up liefhebbers in contact te brengen met Noosh, haar eigen cosmeticalijn. Hier heb ik me het één en ander laten aanmeten, omdat Anna een aantal varianten boxen heeft. Goed over nagedacht, zie het als een all-in pakket! Bovendien zijn Anna's producten multi-inzetbaar, dus je bent met zo'n box ook echt klaar.

 

Zoals jullie in de "reel" kunnen zien op mijn Instagram-account Marieke_hagesteijn, is het resultaat echt heel naturel en super mooi. Er ligt echt een prachtige glans over mijn gezicht, ik was er super blij mee. Natuurlijk als je uitgaat kun je de kleuren extra aanzetten voor een mooi, sterk contrast!

 

Over Anna

Het was een lang gekoesterde wens van Anna om een eigen cosmeticacollectie te lanceren. Zo werd in april 2021 NOOSH geboren, een beautymerk ontwikkeld voor iedereen die van beauty houdt en geen zin of tijd heeft om ’s morgens uren voor de spiegel te staan. Noosh biedt producten die de natuurlijke schoonheid te accentueren.

NOOSH is een duidelijke verwijzing naar Anna’s achternaam maar betekent ook ‘mooi’ en 'lief’ in Farsi. "Iedereen is mooi van zichzelf", aldus Anna. “Maar ik miste nog een beautylijn met producten die natuurlijk, duurzaam, inclusief, betaalbaar en daarnaast gemakkelijk in gebruik zijn, een aanvulling op je standaard beautyfavorieten. Producten die nét even die extra glow geven aan je natuurlijke schoonheid."

Van lipgloss tot oogschaduw en primer tot fixing spray: alle Noosh beautyproducten worden in Italië ontwikkeld met de beste ingrediënten en met zorgvuldige aandacht voor duurzaamheid. NOOSH is 100% dierproefvrij met grote aandacht voor vegan producten.

De NOOSH pop-up store is een eerste kennismaking met de consument, waar getrainde NOOSH-visagisten je een beauty touch-up geven en kunnen adviseren. Ook de exclusieve Holiday Gift sets zijn nu via de pop-up store te verkrijgen en online via nooshbeauty.com , leuk als cadeau straks voor Valentijnsdag bijvoorbeeld;).'

Benieuwd naar Marieke's verhaal over Westfield Mall of the Netherlands? Je leest het op Classy.nl. 


Moeder, Vrouw, Sportief, Fit, Modebeust en Motivator. Nu de kinderen langzaam uit huis gaan, kiest Marieke voor haar vrijheid en laat ze graag inspireren door alles dat op haar pad komt. Ze koestert een grote liefde voor schrijven.




Lavazza