LIFESTYLE

Monique Smitsloo

Sorry, not Sorry! Dames, stop met jezelf te verontschuldigen.

Wist je dat 83% van de vrouwen worstelt met schuldgevoelens? Bij Goodbiebox - een abonnementservice voor verrassende beautyproducten - zijn ze daar helemaal klaar mee. Met trots lanceert Goodiebox daarom de Non-Apology Campagne. Omdat vrouwen eens wat minder 'sorry' moeten zeggen voor wat we doen en wie we zijn. Het eindeloos pleasen is afgelopen. Let's be sorry: not sorry! 

Vandaag de dag voelen talloze vrouwen zich schuldig, omdat ze niet voldoen aan de maatschappelijke verwachtingen. Ze excuseren zich als het gaat om carrière, uiterlijk, relaties en meningen – de lijst is eindeloos. Met de lancering van de Non-Apology campagne heeft Goodiebox koers gezet naar een wereldwijde missie om deze schuldgevoelens bij vrouwen weg te nemen. De aftrap wordt gegeven met een pakkende Sorry Not Sorry video, die iedereen aan het denken zet.

 

Meer weten over het initiatief Sorry Not Sorry? Klik dan op deze link. 

 




Lavazza