MODE

Buddha to Buddha lanceert persoonlijke pendant

Buddha to Buddha lanceert een speciaal ontworpen pendant voor de Essential ketting, die persoonlijk gegraveerd kan worden. Dit sluit aan bij de campagne die eerder deze week live ging, genaamd ‘Embrace love’.

‘Embrace love’ is een campagne waarin verschillende ‘liefdesverhalen’ visueel gemaakt worden. Waarin duidelijk wordt dat het hart een sprongetje maakt van veel meer dan één soort liefde. De betekenis van liefde verschilt immers voor iedereen.

De connectie die mensen met zichzelf, met anderen en met de wereld maken staat centraal. Buddha to Buddha inspireert mensen om die connectie te maken. Het doel van het sieradenmerk is het stimuleren van verschillende vormen van liefde en deze te delen met de wereld. Het kan over veel meer gaan dan alleen een romantische liefde, zoals liefde voor een beste vriend, een huisdier, een passie etc. Want ook al kunnen we in deze tijd fysiek niet dicht bij elkaar zijn, er is altijd een manier om een connectie te maken.

Voor iedereen die een bijzondere connectie wilt vastleggen in zilver biedt Buddha to Buddha nu de mogelijkheid om de speciaal hiervoor ontworpen pendant te voorzien van een persoonlijke gravure. De pendant, inclusief ketting, is te bestellen via de webshop waar je de mogelijkheid tot graveren kunt kiezen.

 

De Essential Logo ketting heeft een lengte van 45,5cm en kost €119,- excl. graveren en €129,- incl. graveren.

Lees meer over:




Lavazza